11. 03. 2010.

Iz Knjige nemira F. Pessoa

  "Neuporedivo je bolje gledati nego misliti, i bolje čitati nego pisati. Ono što vidim može da me obmane, ali ga barem ne smatram dijelom sebe. Ono što čitam može da mi se ne dopadne, ali ne moram da se kajem što sam ga napisao."

  "Sloboda je moć izolacije. Slobodan si ako možeš da se udaljiš od ljudi a da te ne primorava da ih tražiš ni potreba za novcem, ni nagon stada, ni ljubav, ni žudnja za slavom, ni radoznalost - nijedan od tih poriva koji ne mogu da opstanu u tišini i samoći."

    "Čovjek ako je obdaren istinskom mudrošću može uživati u prizoru čitavog svijeta sjedeći u svojoj naslonjači, pa čak i ako ne umije da čita, pa čak i ako ni sa kim ne razgovara. Dovoljno je da upotrebi čula i dušu koja zna za tugu."

   "Mogu da zamišljam da sam sve, jer nisam ništa. Da sam nešto ne bih mogao da zamišljam"

3 komentara:

Anonimno kaže...

Хвала за занимљив блога

Minnie kaže...

Нема на чему :)

Anonimno kaže...

Lovely oštar post. Nikad ne misli da je ovo lako. Veliki posao!