11. 11. 2008.

O odgadjanju

Vec neko vrijeme sam razmišljala da kreiram svoj blog, ali nisam mogla da odlučim koji naziv da izaberem ni o čemu da pišem, interesuju me razne teme i dileme... i tako odgadjam ja...danas ću, sutra ću... listam svoju zbirku omiljenih citata i odlucim da ga nazovem Odgadjanje po naslovu Pesoine pjesme.
Za Pesou sam čula slučajno jedan glumac je citirao njegove stihove na televiziji, u biblioteci sam nasla njegovu zbirku pjesama i oduševila se. Volim ja da čitam i naše pjesnike, ali ovaj Portugalac je baš originalan, nesvakidašnji, a opet lako razumljiv. Interesantno mi je i to što je pisao pod raznim pseudonimima i razlicitim stilovima što se uklapa u njegov horoskopski znak Blizanci. Iako je rodjen prije 120 godina njegova poezija je savremena, sto je još jedan dokaz kvaliteta i umjetničke vrijednosti.

2 komentara:

Unknown kaže...

Bš sam se pitala otkud ti ovaj naziv za blog,sad mi je jasnije.Meni se svića tvoj blog i ja ti preporučujem da ga nastaviš kako si i počela .

Danijela kaže...

Preko reciklirkinog bloga dodjoh do tebe :)
Po svoj prilici,po onome sto sam videla,i procitala,ovo ce biti jedan vrlo lep,inspirativan i zanimljiv blog,koji cu rado pratiti.
Dopadaju mi se torbe heklane od kesa - pozdravljam reciklazu u svim varijantama :)
Aranznam od suvog cveca mi se takodje svidja,ma sve je lepo...
Dobrodosla u bloger svet :)